Меню

28.03.2024 // Сніданок: чахохбілі з куркою, каша кукурудзяна, хліб цільнозерновий. // Обід: суп овочевий, котлета з курятини, пюре горохове, ікра з буряка, хліб цільнозерновий, компот із сухофруктів. // Полуденок: пудинг сирно-яблучний, апельсин, чай.
 Засідання школи новопризначених вихователів-методистів "Джерело"
 
       У нашому садку ніколи не буває тихо, чому ми надзвичайно раді. Зазвичай - це дитячі голосочки, які емоційно дзвенять розповідями. Але є особливі дні... Дні, коли голоси дорослих обговорюють важливі теми.    
      Ось і у п'ятницю 27 січня у закладі дошкільної освіти у дружній, невимушеній атмосфері відбулось засідання школи новопризначених вихователів-методистів "Джерело".
      Директор Людмила Войтович поділилась педагогічними секретами щодо вибору найоптимальнішої тактики для мотивації впровадження інноваційних технологій.
    Про переваги та особливості програми "Освіта і піклування/ Education & Care" Mr. Leader, яку впроваджують педагоги закладу, роботу ініціативної групи повідомила вихователь-методист Наталія Бакун.
 
 Вихователь Юлія Полюхович запропонувала слухачам "прожити" день у середній групі за програмою "Освіта і піклування/ Education & Care" Mr. Leader. Емоційно, активно, із захопленням педагоги не тільки виконували активності, передбачені темою тижня "Особиста гігієна" (чистили зуби зубною ниткою, створювали зачіски на макетах-тарілочках, вчились доглядати за чистотою рук та ніг), а й мали змогу переглянути відеозаняття із досвіду роботи.
    Разом із вихователем Вікторією Салійчук педагоги занурились у світ ментальної арифметики, де вчились виконувати обчислення на спеціальній рахівниці - абакус та працювати із візуалізацією завдань.
      Інформативною була презентація консультанта Центру ПРПП Лариси Лукащук, яка представила інші інновації у логіко-математичному розвитку дошкільнят.
    Слід зазначити, що педагогічний колектив нашого закладу легко впроваджує освітні інновації в роботу з дітьми та вільно транслює отриманий досвід у різноманітних освітніх заходах, тому що освітній процес нині неможливий без певних змін та нововведень.

Засідання міської професійної спільноти інструкторів з фізкультури ЗДО за напрямом «Особистість дитини»

 

«Фізичні вправи можуть замінити безліч ліків,

а жодні ліки не можуть замінити фізичні вправи»

Анджело Моссо

 

    Серед важливих завдань дошкільної освіти є забезпечення сприятливих умов для гармонійного фізичного розвитку дитини, рівень якого визначають одним із важливих показників стану здоров'я особистості. Тому, на базі нашого закладу відбулося засідання міської професійної спільноти інструкторів з фізкультури ЗДО на тему “Формування рухової компетентності дошкільників за допомогою інноваційних методик”.

    Виступом-презентацією розпочала роботу модератор засідання Ступак І. П, під час якої наголосила на сутнісній характеристиці освітнього напряму «Особистість дитини»: руховій та здоров`язбережувальній компетентностях.

    Вихователь – методист ЗДО Бакун Н. Г. темою для виступу обрала шляхи формування рухової компетентності дошкільнят: виклики часу, потреба дітей, доповнивши презентацією з досвіду роботи.

     Практичний психолог Якимчук К.С. Звернула увагу на збереженні емоційного здоров’я малюків в умовах воєнного стану.

   З великим захопленням слухачі переглянули відеозаняття фізінструктора Белецької А.В. з використанням болдерингу (скелелазіння), ознайомились з використанням інноваційних технологій: фітбол-гімнастики, степ-аеробіки, кінезіологічних вправ тощо. Цікаво та професійно був проведений майстер-клас з використанням інноваційної технології глайдинг (виконання вправ на паперових тарілочках).

 

   Дякуємо усім, хто долучився до засідання, адже формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників має відбуватися в активній взаємодії з усіма учасниками освітнього процесу.

 

Впроваджуємо Базовий компонент дошкільної освіти

   Засідання ініціативної групи по впровадженню програми освіти дітей раннього та дошкільного віку «Освіта і піклування / Education & Care»
     В умовах воєнного стану ми розуміємо важливу та особливу роль модернізації дошкільної системи освіти. 
    18 жовтня в рамках засідання ініціативної групи по впровадженню базової інноваційної системи освіти та піклування Mr. Leader методистом кабінету дошкільної, початкової та спеціальної освіти РОІППО Шишолік Лілією Андронівною було проведено семінар-практикум, під час якого педагоги мали можливість ознайомитись з: 
    - концептуальними положеннями, покладеними в основу реалізації програми;
    - особливостями структури та змісту; 
    - перевагами унікальної методики в умовах сьогодення; 
    -практичними порадами для реалізації та модернізації дошкільної системи освіти.
    Семінар-практикум підвищив мотивацію до обраного питання, спрямував педагогів на плідну співпрацю. Наприкінці керівник ініціативної групи Юлія Полюхович ознайомила з планом роботи на 2022/2023 навчальний рік.

     Засідання ініціативної групи з реалізації проєкту “ІКТ-платформа”

13 жовтня 2022 року відбулося засідання ініціативної групи з реалізації проєкту “ІКТ-платформа” (створення віртуального методичного кабінету, єдиної електронної бази матеріалів та документів, доступної кожному працівнику закладу із застосуванням інтернет сервісів).

    Керівник ініціативної групи Вікторія Салійчук ознайомила членів групи з планом роботи, визначила шляхи, методи, прийоми роботи, мотивувала на плідну групову творчу діяльність. На засіданні педагоги проаналізували правову базу щодо впровадження інформаційних технологій та електронного документообігу в управлінській діяльності закладів дошкільної освіти, а саме: Закони України “Про освіту”, “Про дошкільну освіту”, Концепцію розвитку цифрових компетентностей та Концепцію цифрової трансформації освіти і науки.

   Засідання творчої групи «Сучасна методика розвитку мовлення»

 З метою вивчення змін в сучасній методиці розвитку мовлення за Базовим компонентом дошкільної освіти 13 жовтня 2022 року відбулося засідання творчої групи «Сучасна методика розвитку мовлення».

     Керівник Валентина Юрчук разом з членами творчої групи обговорили план роботи на 2022-2023 н.р., функціонал кожного з учасників та зміст і завдання роботи з розвитку мовлення за Базовим компонентом дошкільної освіти.

 

   Засідання творчої групи «Соціально-громадянська компетентність»

      12 жовтня 2022 року відбулося засідання творчої групи «Соціально-громадянська компетентність».

     Члени творчої групи зосередили свою увагу на обговоренні положень нормативно-правових актів щодо формування соціально-громадянської компетентності дошкільників, а саме: Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»; Базового компонента дошкільної освіти»; Рекомендацій до БКДО; Національної Доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті; Постанови Про затвердження Національної програми патріотичного виховання населення, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства та Концепції національно-патріотичного виховання дошкільників в системі освіти України. Використавши інтерактивний метод активної роботи “Коло ідей”, педагоги визначили особливості парціальних програм “Моя країна — Україна” та “Україна — моя батьківщина”.

    Наприкінці засідання керівник творчої групи Олена Кушнір методами ігрового моделювання спрямувала педагогів на подальшу плідну співпрацю та підвищення мотивації до обраного питання.

Дочірні категорії

Поради логопеда Коломієць Світлани Леонідівни - "Автоматизація проблемних звуків"

Логопедична робота складається з чотирьох послідовних етапів: підготовчий етап, етап постановки звука, автоматизація звука, диференцація звуків.

Підготовчий етап - це підготовка артикуляційного апарату до постановки звука, відпрацювання спеціальних артикуляційних та дихальних вправ. Тільки після того, коли буде повністю досягнуто мету (чіткі і правильні положення язика та правильно сформований видих), слід переходити до етапу постановки звука.

На цьому етапі логопед викликає звук природним шляхом за допомогою вже досягнутих правильних положень язика або ж здійснює постановку звука механічним шляхом. І коли звук буде самостійно звучати чітко і правильно, дитина усвідомить його, слід приступати до етапу автоматизації звука.

Тут не обійтись без тісної співпраці з батьками. В залежності від звука, фонематичних та артикуляторних можливостей дитини, логопед підбирає спеціальний мовленнєвий матеріал для дитини, який повинен щодня відпрацьовуватись з батьками.

Наприклад, якщо ми працюємо з групою шиплячих звуків, то базовим звуком тут є звук [ш]. Спочатку автоматизація відбувається у відкритому складі ША-ША-ША, ШО, ШУ, ШЕ, ШИ, кожен склад повторювати тричі, декілька разів у день, бажано біля дзеркала. Через декілька днів ми вводимо слово з відкритим складом ША-ША-ША-ШАПКА, ШО-ШО-ШО-ШОКОЛАД, ШУ-ШУ-ШУ-ШУБА, ШИ-ШИ-ШИ-ШИНА. Це слід робити повільно з правильною та чіткою вимовою звука [ш]. Приблизно через тиждень якісної роботи ми можемо приступати до закритого складу АШ-АШ-АШ і т.д. Через декілька днів вводимо слова з закритим складом АШ-АШ-АШ-ГУАШ і т.д. Наступним кроком буде автоматизація звука в середині слова без збігу приголосних: А-ША, О-ША, У-ША, Е-ША, И-ША, І-ША; слова КА-ША, СУ-ША, ЛО-ША і т.д. Далі слід починати автоматизацію звука у складах і словах зі збігом приголосних: АШ-КА, ОШ-КА, УШ-КА, ЕШ-КА, ИШ-КА, ІШ-КА; слова САШ-КА, МОШ-КА, КІШ-КА, МИШ-КА, СУШ-КА. Наступний крок автоматизація звука у чистомовках і віршиках: ША-ША-ША наШаМаШа в ліс піШла, ШИ-ШИ-ШИ в лісі МаШу ми знайШли і т.д.  Поруч з чистомовками і віршиками вправляємось у зв’язному мовленні. На цьому етапі я рекомендуюбатькам вибрати декілька найбільш вживаних дитиною слів, спочатку виправляємо самостійно (це не «сапка», скажи «шапка»), а потім просимо щоб дитина подумала сама і сказала правильно це слово. Таким чином формуємо у неї її власний фонематичний контроль.

Хотілося б зауважити, що це класичний варіант корекційної роботи. Слід пам’ятати – кожна дитина індивідуальна. Її емоційні, психофізичні можливості також індивідуальні, тому завдання підбираються для кожного окремого випадку.