Меню

19.03.2024 // Сніданок: сирники, соус фруктовий, какао з молоком. // Обід: суп гречаний, гуляш курячий, каша перлова, огірок солоний, хліб цільнозерновий з твердим сиром, компот з сухофруктів. // Полуденок: кнелі з курятини з рисом в сметанно-томатному соусі, ікра з буряка, хліб цільнозерновий, чай

Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №50

екологічного напрямку

Рівненської міської ради

           Кількість груп: 12.

З них:

3 - для дітей раннього віку (3-го року життя),

6 - молодшого дошкільного віку (4-го, 5-го років життя), з них - 2 інклюзивні;

3 - старшого дошкільного віку (6-го року життя), з них - 1 інклюзивна.

            Основні напрямки освітньої діяльності: 

- формування у дітей компетентностей, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти;

- створення ефективної системи національно-патріотичного виховання дошкільнят: патріотичної свідомості й відповідальності, почуття вірності, любові до Батьківщини, поваги до національних, історичних, культурних і духовних цінностей Українського народу, його історико-культурного надбання і традицій, державної мови та державних символів України, турботи про спільне благо, природу, збереження та шанування національної пам'яті, формування активної громадянської позиції;

- організація оптимальних умов для цілісного становлення та фізичного, інтелектуального, емоційного і духовного розвитку особистості дошкільника, яка здатна до відповідальної поведінки та швидкої соціальної адаптації;

 - використання  сучасних освітніх технологій задля формування гармонійної особистості дитини та розвитку її лідерського потенціалу;

- створення сучасного, інформативного, змістовного, безпечного освітнього середовища для стимулювання емоційно-ціннісного та діяльно-поведінкового розвитку дітей.

В дошкільному закладі створені належні умови для всебічного, повноцінного розвитку кожного вихованця. Групи сформовані за віковими особливостями дітей, з дотриманням санітарних правил і вимог, побажань батьків.

        У закладі дошкільної освіти створений освітній простір, який відповідає сучасним суспільним змінам, тенденціям розвитку в умовах, відповідний запитам батьків. У всіх групових приміщеннях наявні ергономічні меблі та обладнання, які дають дітям максимум доступу та можливостей для ознайомлення з матеріалами, взаємодії один з одним, сприяють розвитку самостійності. Приміщення закладу – це динамічний і змінювальний простір, заповнений матеріалами та обладнанням, необхідним для задоволення індивідуальних інтересів і розвитку дітей. Стіни та підлога коридорів, рекреаційних осередків, групових приміщень, естетично оформлені для інформаційного, емоційно-ціннісного та діяльнісно-поведінкового розвитку дошкільнят відповідно до інноваційних технологій.

  Для організації освітньо-виховного процесу використовуються спеціально облаштовані приміщення: спортивно-ігровий центр,  музична зала, кабінети психолога, логопеда, іноземної мови, фіто-та-етновітальні, природодослідницька лабораторія, які в повній мірі задовольняють фізичні, екологічні, інтелектуальні, творчо-музичні дитячі потреби.

       Варіативна складова змісту дошкільної освіти, визначена Базовим компонентом, реалізовується через роботу гуртків. Освітні напрями варіативної складової Базового компонетну дошкільної освіти у 2023-2024 навчальному році:

- Освітній напрям «Мовлення дитини. Іноземна мова» - гурток англійської мови за Програмою «TIP-TOP ENGLISH» ; 

- Освітній напрям «Мовлення дитини» -логопедичний гурток за Програмою "Корекційно – розвиткова робота з дітьми із загальним та фонетичним недорозвиненням мовлення молодшого та старшого дошкільного віку";

- Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі» - екологічний гурток за Програмою «Дитяче експериментування та винахідництво»;

- Освітній напрям «Дитина в соціумі. Соціально-фінансова грамотність» - гурток ментальної арифметики за Програмою освіти дітей раннього та дошкільного віку «Освіта і піклування/ Education&Care» .

      В нашому закладі, реалізуючи варіативну складову Базового компоненту, ми намагаємося об’єднувати зусилля адміністрації ЗДО, педагогів, дітей та їх батьків. Проведено організаційно-методичну роботу в ЗДО щодо створення умов для виконання варіативної складової Базового компоненту дошкільної освіти,  поповнено матеріально-технічну базу, розширено напрямки безкоштовних гуртків.

   Ефективність гурткової роботи значною мірою зумовлювалася належним програмно-методичним забезпеченням. Робота гуртків будувалася за парціальними програмами  рекомендованими МОН, педагогічного досвіду, освітніх інновацій.

      Гуртки є дієвою формою організації дитячої життєдіяльності і становлять невід`ємну частину освітньої роботи.

 

Кількість місць – 275 дітей.

Режим дня та розклад організованої діяльності - додається