Інформація про проведення Тижня безпеки в ЗДО № 50
І ДЕНЬ «Свої — чужі» (Дитина та інші люди)
МЕТА:
- формувати у дітей соціальну безпекову компетентність;
- вчити правила поводження з незнайомцями: не говорити по телефону, що батьків немає вдома, не відчиняти двері тощо;
- ознайомлювати з правилами поведінки, коли дитина вдома одна, коли хтось зі сторонніх намагається проникнути в житло тощо
II ДЕНЬ «Їдеш в путь – обережним будь!» (Дитина і вулиця. Правила дорожнього руху)
МЕТА:
- формувати у дітей дошкільного віку основи соціокультурної та безпечної поведінки під час дорожнього руху, готовності до життя у сучасному технічно розвиненому світі;
- стимулювати інтерес до ознайомлення з окремими положеннями правил дорожнього руху, пояснення необхідності їх дотримання для збереження людського життя і здоров’я;
- збагачення уявлень про різні види транспортних засобів, об’єкти громадського користування.
III ДЕНЬ «Помічай, упізнавай, поводься безпечно! » (Здоров’я дитини. Особиста безпека)
МЕТА:
- вчити вільно орієнтуватися у показниках здорового способу життя та факторах, які загрожують життю та здоров’ю людини;
- ознайомлювати дітей з поняттями «надзвичайна ситуація», «евакуація»;
- навчати дітей правил поводження в разі виявлення вибухових пристроїв;
- формувати навички правильної поведінки під час надзвичайних ситуацій.
IV ДЕНЬ «Природа – друг, природа - ворог» (Дитина і природа. Екологічна безпека)
МЕТА:
- вирізняти основні небезпечні чинники довкілля;
- дати дітям уявлення про небезпечні об’єкти природи та природні явища;
- формувати у дітей навички життєбезпечної та екологічно доцільної поведінки;
V ДЕНЬ «Безпечний дім» (Дитина і побут. Пожежна безпека)
МЕТА:
- систематизувати й узагальнювати знання дітей щодо безпеки в побуті;
- формувати вміння використовувати отримані знання на практиці;
- закріплювати знання дітей про електроприлади, їх призначення та правила користування ними;
- формувати навички правильної поведінки в екстремальних ситуаціях.
Форми роботи з дітьми:
- Ранкові кола відповідно до теми дня («Хто такі свої, хто такі чужі», «Транспортна ситуація міста; частини місцевості, де мешкають діти», «Батарейки в нашому домі» тощо)
- Інтегровані заняття ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення + Lego-конструювання) «Рушаємо до садочка вулицею Поповича» , «Про сім козенят і безпечну поведінку», «Супергерої безпеки» за рекомендаціями Світлани Ройз,
- Уроки безпеки з патрульними міста (представники патрульної служби)
- Ігри-тренінги «Будь уважний на дорозі», «Збери тривожну валізку»
- Онлайн екскурсія вулицями м. Рівне
- Заняття-тренінг «Правила поводження з вибухонебезпечними предметами» (фасилітатори гуманітарної місії «Проліска»)
- Бесіди-інструктажі для дітей до теми дня
- Проєктна діяльність «Макет: моя вулиця» (Lego-конструювання)
- Сюжетно-рольові ігри «Веселі перегони», «Пожежники»
- Квест-гра «Небезпеку оминай і під ноги заглядай»
- Тренінги безпечної поведінки— «Як викликати службу допомоги», «Як зберігати голки»
- Полілоги за мотивами екологічних казок Н.Забіли «І в Ясочки є грядка», «Солом’яний бичок», «Сірко»
- Елементарна дослідницька діяльність— «Чим загасити вогонь», «Властивості рідин»
- Робота за коректурними таблицями з теми «Подарунки від природи»
- Тренінг-евакуація з приміщення «Анонімний дзвінок по телефону про закладений вибуховий пристрій»
- Музично-фізкультурний квест «У пошуках країни Безпеки»
- Конкурс малюнків з підсумків Тижня безпеки «Зробимо життя безпечним»