Меню

01.06.2023 // Сніданок: сирники, кефір. // Обід: суп вермішелевий, тюфтеля куряча, пюре горохове, ікра бурякова, хліб цільнозерновий, компот з сухофруктів. // Полуденок: болоньєзе, каша вівсяна, хліб цільнозерновий, чай.

Інформація про проведення Тижня безпеки в ЗДО № 50

І ДЕНЬ «Свої — чужі» (Дитина та інші люди)

МЕТА:

  • формувати у дітей соціальну безпекову компетентність;
  • вчити  правила поводження з незнайомцями: не говорити по телефону, що батьків немає вдома, не відчиняти двері тощо;
  • ознайомлювати з правилами поведінки, коли дитина вдома одна, коли хтось зі сторонніх намагається проникнути в житло тощо

II ДЕНЬ «Їдеш в путь – обережним будь!» (Дитина і вулиця. Правила дорожнього руху)

МЕТА:

  • формувати у дітей дошкільного віку основи соціокультурної та безпечної поведінки під час дорожнього руху, готовності до життя у сучасному технічно розвиненому світі;
  • стимулювати інтерес до ознайомлення з окремими положеннями правил дорожнього руху, пояснення необхідності їх дотримання для збереження людського життя і здоров’я;
  • збагачення уявлень про різні види транспортних засобів, об’єкти громадського користування.

III ДЕНЬ «Помічай, упізнавай, поводься безпечно! » (Здоров’я дитини. Особиста безпека)

МЕТА:

  • вчити вільно орієнтуватися у показниках здорового способу життя та факторах, які загрожують життю та здоров’ю людини;
  • ознайомлювати дітей з поняттями «надзвичайна ситуація», «евакуація»;
  • навчати дітей правил поводження в разі виявлення вибухових пристроїв;
  • формувати навички правильної поведінки під час надзвичайних ситуацій.

 

IV ДЕНЬ «Природа – друг, природа - ворог» (Дитина і природа. Екологічна безпека)

МЕТА:

  • вирізняти основні небезпечні чинники довкілля;
  • дати дітям уявлення про небезпечні об’єкти природи та природні явища;
  • формувати у дітей навички життєбезпечної та екологічно доцільної поведінки;

 

V ДЕНЬ «Безпечний дім» (Дитина і побут. Пожежна безпека)

МЕТА:

  • систематизувати й узагальнювати знання дітей щодо безпеки в побуті;
  • формувати вміння використовувати отримані знання на практиці;
  • закріплювати знання дітей про електроприлади, їх призначення та правила користування ними;
  • формувати навички правильної поведінки в екстремальних ситуаціях.

Форми роботи з дітьми:

  1. Ранкові кола відповідно до теми дня («Хто такі свої, хто такі чужі», «Транспортна ситуація міста; частини місцевості, де мешкають діти», «Батарейки в нашому домі» тощо)
  2. Інтегровані заняття ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення + Lego-конструювання) «Рушаємо до садочка вулицею Поповича» , «Про сім козенят і безпечну поведінку», «Супергерої безпеки» за рекомендаціями Світлани Ройз,
  3. Уроки безпеки з патрульними міста (представники патрульної служби)
  4. Ігри-тренінги «Будь уважний на дорозі», «Збери тривожну валізку»
  5. Онлайн екскурсія вулицями м. Рівне
  6. Заняття-тренінг «Правила поводження з вибухонебезпечними предметами» (фасилітатори гуманітарної місії «Проліска»)
  7. Бесіди-інструктажі для дітей до теми дня
  8. Проєктна діяльність «Макет: моя вулиця» (Lego-конструювання)
  9. Сюжетно-рольові ігри «Веселі перегони», «Пожежники»
  10. Квест-гра «Небезпеку оминай і під ноги заглядай»
  11. Тренінги безпечної поведінки— «Як викликати службу допомоги», «Як зберігати голки»
  12. Полілоги за мотивами екологічних казок Н.Забіли «І в Ясочки є грядка», «Солом’яний бичок», «Сірко»
  13. Елементарна дослідницька діяльність— «Чим загасити вогонь», «Властивості рідин»
  14. Робота за коректурними таблицями з теми «Подарунки від природи»
  15. Тренінг-евакуація з приміщення «Анонімний дзвінок по телефону про закладений вибуховий пристрій»
  16. Музично-фізкультурний квест «У пошуках країни Безпеки»
  17. Конкурс малюнків з підсумків Тижня безпеки «Зробимо життя безпечним»