Меню

31.03.2023 // Сніданок: суп молочний пшоняний, хліб цільнозерновий з твердим сиром, чай. // Обід: суп болгарський, шніцель зі свинини, каша перлова, салат з квашеної капусти, хліб цільнозерновий, компот з сухофруктів. // Полуденок: кнелі з курятини з рисом в томатно-сметанному соусі, ікра з буряка, йогурт.
 Засідання школи новопризначених вихователів-методистів "Джерело"
 
       У нашому садку ніколи не буває тихо, чому ми надзвичайно раді. Зазвичай - це дитячі голосочки, які емоційно дзвенять розповідями. Але є особливі дні... Дні, коли голоси дорослих обговорюють важливі теми.    
      Ось і у п'ятницю 27 січня у закладі дошкільної освіти у дружній, невимушеній атмосфері відбулось засідання школи новопризначених вихователів-методистів "Джерело".
      Директор Людмила Войтович поділилась педагогічними секретами щодо вибору найоптимальнішої тактики для мотивації впровадження інноваційних технологій.
    Про переваги та особливості програми "Освіта і піклування/ Education & Care" Mr. Leader, яку впроваджують педагоги закладу, роботу ініціативної групи повідомила вихователь-методист Наталія Бакун.
 
 Вихователь Юлія Полюхович запропонувала слухачам "прожити" день у середній групі за програмою "Освіта і піклування/ Education & Care" Mr. Leader. Емоційно, активно, із захопленням педагоги не тільки виконували активності, передбачені темою тижня "Особиста гігієна" (чистили зуби зубною ниткою, створювали зачіски на макетах-тарілочках, вчились доглядати за чистотою рук та ніг), а й мали змогу переглянути відеозаняття із досвіду роботи.
    Разом із вихователем Вікторією Салійчук педагоги занурились у світ ментальної арифметики, де вчились виконувати обчислення на спеціальній рахівниці - абакус та працювати із візуалізацією завдань.
      Інформативною була презентація консультанта Центру ПРПП Лариси Лукащук, яка представила інші інновації у логіко-математичному розвитку дошкільнят.
    Слід зазначити, що педагогічний колектив нашого закладу легко впроваджує освітні інновації в роботу з дітьми та вільно транслює отриманий досвід у різноманітних освітніх заходах, тому що освітній процес нині неможливий без певних змін та нововведень.