Меню
Вихователь
Інтегроване заняття "Помічники дорожнього руху - дорожні знаки" середньої групи 11 за програмою "Освіта і піклування/ Education & Care" ( вихователь Юлія Овдійчук)
Майстер-клас з ментальної арифметики
вихователь Салійчук Вікторія
3-7 жовтня 2022 року з метою покращення психологічного стану дітей під час війни, зняття емоційної напруги, виховання гуманного ставлення до тварин у всіх вікових групах ЗДО було проведено “ІІІ Міжнародний урок доброти”, під час якого малята не тільки поповнили свої знання про відповідальне ставлення до тварин, але й активно конструювали з будівельного матеріалу та паперу, малювали, захоплено грали у дидактичні та сюжетно-рольові ігри, слухали аудіоказки, отримали позитивні емоції під час квестів та вікторин.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Впровадження інновацій
Педагоги ЗДО успішно здійснюють інтеграцію компонентів змісту різних розділів освітньої програми «Дитина» та парціальної програми «Stream-освіта, або Стежинки у Всесвіт», упроваджують інтегровані форми організації навчання: інтегровані заняття, освітні ситуації, освітні подорожі.
Вихователі Шевчук О.А., Овдійчук Ю.В., Полюхович Ю.В., Степчук Н.В., Кушнір О.О., Петричук А.В., Юрчук В.М., Яцюк І.В. спрямовують освітню діяльність не на подачу дітям окремих знань з різних галузей, а на формування цілісної картини світу й на здатність застосовувати набуті знання та вміння у різних життєвих ситуаціях, розвивають здібності дошкільнят до точних та гуманітарних наук в тісному взаємозв’язку.
Вихователь середньої групи №7 Овдійчук Ю.В вчить дітей створювати фрактали кількома методами на занятті «Чарівна країна Фракталія».
![]() |
![]() |
![]() |
Вихователь середньої групи №4 Кушнір О.О. формувала у дітей уявлення про особливості конструювання з використанням лего та зошитів «Логіки світу».
![]() |
![]() |
![]() |
Вихователь молодшої групи №12 Степчук Н.В. розвивала у дітей пізнавальні здібності та вчила створювати об’ємне моделювання з простих будівельних елементів.
![]() |
![]() |
![]() |
Вихователь середньої групи №7 Шевчук О.А. вчила дошкільнят бути маленькими винахідниками, створювати об’ємне моделювання за задумом та площинне відтворення візерунків за зразком користуючись різними видами конструкторів, логічними блоками Дьєнеша.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Вихователь старшої групи №11 Полюхович Ю.В. розвивала здібності дітей до наочного моделювання шляхом створення та використання наочних моделей різних типів, ознайомлювала з графічним планом як умовним зображенням простору.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Консультація для батьків дітей молодшої групи ( 4 рік життя). Вихователь Юсин Олеся.
Консультація для батьків дітей середньої групи (5 рік життя). Підготувала вихователь Гольонко Катерина.
Консультація для батьків дітей середньої групи (5 рік життя). Підготувала вихователь Пасічник Юлія.
\
Консультація для батьків дітей молодшої ( 4 рік життя) та середньої (5рік життя) групи. Підготувала вихователь Пасічник Юлія
на тему:
«Граємо всюди»
Ігри – один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників – засіб пізнання навколишнього. У грі дитина розвивається фізично, у неї виховується кмітливість, працьовитість, ініціатива. З допомогою ігор вихователь здійснює сенсорне виховання дітей, розвиває пізнавальні процеси (допитливість, розуміння взаємозв’язку найпростіших явищ тощо). Він використовує гру як засіб розвитку мислення, мови, уяви, пам’яті, розширення і закріплення уявлень про навколишнє життя. Враховуючи, що гра є провідною діяльністю дітей дошкільного віку, то в дитячому садку гру можна використовувати в освітній діяльності, в ході режимних моментів, в самостійній діяльності дітей. А як використовувати ігри в домашніх умовах?
«Ігри на кухні»
Використовуючи гру, при організації повсякденних домашніх справ, можна навчити малюка багато чого корисного і цікавого.
Наприклад, при приготуванні обіду можна на кухні пограти з дитиною в такі ігри:
Завдання на розвиток дрібної моторики:
- розсортувати білу і червону квасолю;
- викласти з квасолі яку-небудь фігуру, цифру, букву, слово...;
- в мішечок покласти крупу (рис/гречка/горох) і дрібні іграшки з кіндер-сюрпризу. Вгадати на дотик знайдений в мішечку предмет;
- порахувати скількистолових (чайних) ложок рису увійде в чашку, банку...
Дитина дуже рада хвилинам, подарованим їй батьками в грі. Спілкування в грі не буває безплідно для малюка. Чим більше випадає дорогих хвилин у товаристві близьких йому людей, тим більше взаємини, загальних інтересів, любові між ними в подальшому.
Фантазуйте і грайте на здоров’я!
Консультація для батьків дітей молодшої групи (4 рік життя). Підготувала вихователь
Юсин Олеся.
Косультація для батьків дітей молодшої групи ( 4 рік життя). Підготувала вихователь Шевчук Олеся.
Консультація для батьків дітей середньої групи ( 5 рік життя). Підготувала вихователь Гольонко Катерина.
Консультація для батьків дітей молодшої групи ( 4 рік життя). Підготувала вихователь Гриневич Олена .