Меню

30.09.2022. // Сніданок: гречаник м'ясний, бігос овочевий, хліб. // Обід: суп рисовий з помідором та сметаною,зрази картопляні з курячим м'ясом, буряк тушкований, хліб, компот із сухофруктів. // Полуденок: каша боярська, кефір. //

Проблемні питання на 2022-2023 навчальний рік

 

             1. Формувати в дітей відчуття приналежності до своєї країни завдяки участі в проєктній діяльності соціально – громадянського змісту.

             2. Стимулювати активну інтелектуально – мовленнєву діяльність дітей за допомогою сучасних методик розвитку мовлення.

        3. Впровадити систему оцінювання відповідно до напрямів внутрішньої системи забезпечення якості освіти (фахова діяльність педагогів) з метою удосконалення

освітньої діяльності.

           4. Розпочати впровадження електронної системи освіти дітей раннього та дошкільного віку базової програми Mr.Leader

«Лідер живе в кожному».

 

В рамках Тижня "Професійної творчості" в ЗДО №50, із метою надихнути педагогів закладу, стимулювати їхню активність, ініціативність, прагнення до запровадження інновацій для вдосконалення освітнього процесу та вирішення річних завдань пройшли колективні перегляди педагогів, які атестуються.

Інтегроване заняття "Пошуки пісочної країни" (природне довкілля + сенсорно пізнавальний розвиток з елементами технології "Sendplay" група №8 (5 рік життя) вихователь Гольонко К.В.

Відповідно до наказу відділу освіти Рівненської  міської ради від 25.03.2019

№ 130-осн. «Про проведення Дня цивільного захисту, Тижня безпеки дитини та об’єктового тренування», наказу ЗДО №50 від 26.03.2019 №28-осн. «Про проведення Тижня безпеки дитини та об’єктового тренування в закладі дошкільної освіти» та з метою формування у кожного учасника освітнього процесу внутрішньої мотивації свідомого ставлення до власної безпеки, реальну готовність до дій в умовах надзвичайної ситуації, створення безпечних та нешкідливих умов для розвитку, виховання та навчання дітей з 22 по 26 квітня 2019 р. у ЗДО був проведений Тиждень безпеки дитини та об’єктового тренування.

Згідно річного плану роботи ЗДО № 50 в період з 11.03. по 15.03.2019р. в закладі проходив методичний тиждень творчих звітів педагогів, що атестуються «Творчість + креативність = майстерність».

МЕТА:

  • популяризувати педагогічні ідеї педагогів, що атестуються;
  • мотивувати застосовувати свій творчий потенціал для формування креативного середовища в освітньому процесі;
  • оволодівати методами та прийомами креативного навчання;
  • продукувати цікаві ідеї та оригінальні рішення;
  • створювати атмосферу психологічного благополуччя,емоційного комфорту для кожного педагога;
  • підтримувати впевненість педагогів у собі, підвищувати їхню самооцінку,навчати відволікатися від повсякденних проблем,отримувати моральне задоволення.

Впровадження інновацій

 

Педагоги  ЗДО успішно здійснюють інтеграцію компонентів змісту різних розділів освітньої програми «Дитина» та парціальної програми «Stream-освіта, або Стежинки у Всесвіт», упроваджують інтегровані форми організації навчання: інтегровані заняття, освітні ситуації, освітні подорожі.

Вихователі Шевчук О.А., Овдійчук Ю.В., Полюхович Ю.В., Степчук Н.В., Кушнір О.О., Петричук А.В., Юрчук В.М., Яцюк І.В. спрямовують освітню діяльність не на подачу дітям окремих знань з різних галузей, а на формування цілісної картини світу й на здатність застосовувати набуті знання та вміння у різних життєвих ситуаціях, розвивають здібності дошкільнят до точних та гуманітарних наук в тісному взаємозв’язку.

Вихователь середньої групи №7 Овдійчук Ю.В вчить дітей створювати фрактали кількома  методами на занятті «Чарівна країна Фракталія».

 

Вихователь середньої групи №4 Кушнір О.О. формувала у дітей уявлення про особливості конструювання  з використанням лего та зошитів «Логіки світу».

 

Вихователь молодшої групи №12 Степчук Н.В. розвивала у  дітей пізнавальні здібності та вчила створювати об’ємне моделювання з простих будівельних елементів.

 

Вихователь середньої групи №7 Шевчук О.А. вчила дошкільнят бути маленькими винахідниками, створювати об’ємне моделювання за задумом та площинне відтворення візерунків за зразком користуючись різними видами конструкторів, логічними блоками Дьєнеша.

   

 

Вихователь старшої групи №11 Полюхович  Ю.В. розвивала здібності  дітей до наочного моделювання  шляхом створення та використання наочних моделей різних типів, ознайомлювала з графічним планом як умовним зображенням простору.

   

 

 

Консультація для батьків дітей молодшої групи ( 4 рік життя). Вихователь Юсин Олеся.

 

 

 Консультація для батьків дітей середньої групи (5 рік життя). Підготувала вихователь Гольонко Катерина.

 

 

 

 

Консультація для батьків дітей середньої групи (5 рік життя). Підготувала вихователь Пасічник Юлія.

\

 

 

Консультація для батьків дітей молодшої ( 4 рік життя)  та середньої (5рік життя) групи. Підготувала вихователь Пасічник Юлія

                                                                                      на тему:

                                          «Граємо всюди»

 

Ігри – один із засобів виховання і навчання дітей дошкільного віку. Гра для дошкільників – засіб пізнання навколишнього. У грі дитина розвивається фізично, у неї виховується кмітливість, працьовитість, ініціатива. З допомогою ігор вихователь здійснює сенсорне виховання дітей, розвиває пізнавальні процеси (допитливість, розуміння взаємозв’язку найпростіших явищ тощо). Він використовує гру як засіб розвитку мислення, мови, уяви, пам’яті, розширення і закріплення уявлень про навколишнє життя. Враховуючи, що гра є провідною діяльністю дітей дошкільного віку, то в дитячому садку гру можна використовувати в освітній діяльності, в ході режимних моментів, в самостійній діяльності дітей. А як використовувати ігри в домашніх умовах?

 

                                                                                    «Ігри на кухні»

 

Використовуючи гру, при організації повсякденних домашніх справ, можна навчити малюка багато чого корисного і цікавого.

 

Наприклад, при приготуванні обіду можна на кухні пограти з дитиною в такі ігри:

Завдання на розвиток дрібної моторики:

  • розсортувати білу і червону квасолю;
  • викласти з квасолі яку-небудь фігуру, цифру, букву, слово...;
  • в мішечок покласти крупу (рис/гречка/горох) і дрібні іграшки з кіндер-сюрпризу. Вгадати на дотик знайдений в мішечку предмет;
  • порахувати скількистолових (чайних) ложок рису увійде в чашку, банку...

Дитина дуже рада хвилинам, подарованим їй батьками в грі. Спілкування в грі не буває безплідно для малюка. Чим більше випадає дорогих хвилин у товаристві близьких йому людей, тим більше взаємини, загальних інтересів, любові між ними в подальшому.

Фантазуйте і грайте на здоров’я!

 

 

 

 

Консультація для батьків дітей молодшої групи (4 рік життя). Підготувала вихователь 

Юсин Олеся.

 

 

 

 

 

Косультація для батьків дітей молодшої групи ( 4 рік життя). Підготувала вихователь Шевчук Олеся.

 

 

 

 

 Консультація для батьків дітей середньої групи ( 5 рік життя). Підготувала вихователь Гольонко Катерина.

 

Консультація для батьків дітей молодшої групи ( 4 рік життя). Підготувала вихователь Гриневич Олена .

 

 

 

 

Дочірні категорії

Поради логопеда Коломієць Світлани Леонідівни - "Автоматизація проблемних звуків"

Логопедична робота складається з чотирьох послідовних етапів: підготовчий етап, етап постановки звука, автоматизація звука, диференцація звуків.

Підготовчий етап - це підготовка артикуляційного апарату до постановки звука, відпрацювання спеціальних артикуляційних та дихальних вправ. Тільки після того, коли буде повністю досягнуто мету (чіткі і правильні положення язика та правильно сформований видих), слід переходити до етапу постановки звука.

На цьому етапі логопед викликає звук природним шляхом за допомогою вже досягнутих правильних положень язика або ж здійснює постановку звука механічним шляхом. І коли звук буде самостійно звучати чітко і правильно, дитина усвідомить його, слід приступати до етапу автоматизації звука.

Тут не обійтись без тісної співпраці з батьками. В залежності від звука, фонематичних та артикуляторних можливостей дитини, логопед підбирає спеціальний мовленнєвий матеріал для дитини, який повинен щодня відпрацьовуватись з батьками.

Наприклад, якщо ми працюємо з групою шиплячих звуків, то базовим звуком тут є звук [ш]. Спочатку автоматизація відбувається у відкритому складі ША-ША-ША, ШО, ШУ, ШЕ, ШИ, кожен склад повторювати тричі, декілька разів у день, бажано біля дзеркала. Через декілька днів ми вводимо слово з відкритим складом ША-ША-ША-ШАПКА, ШО-ШО-ШО-ШОКОЛАД, ШУ-ШУ-ШУ-ШУБА, ШИ-ШИ-ШИ-ШИНА. Це слід робити повільно з правильною та чіткою вимовою звука [ш]. Приблизно через тиждень якісної роботи ми можемо приступати до закритого складу АШ-АШ-АШ і т.д. Через декілька днів вводимо слова з закритим складом АШ-АШ-АШ-ГУАШ і т.д. Наступним кроком буде автоматизація звука в середині слова без збігу приголосних: А-ША, О-ША, У-ША, Е-ША, И-ША, І-ША; слова КА-ША, СУ-ША, ЛО-ША і т.д. Далі слід починати автоматизацію звука у складах і словах зі збігом приголосних: АШ-КА, ОШ-КА, УШ-КА, ЕШ-КА, ИШ-КА, ІШ-КА; слова САШ-КА, МОШ-КА, КІШ-КА, МИШ-КА, СУШ-КА. Наступний крок автоматизація звука у чистомовках і віршиках: ША-ША-ША наШаМаШа в ліс піШла, ШИ-ШИ-ШИ в лісі МаШу ми знайШли і т.д.  Поруч з чистомовками і віршиками вправляємось у зв’язному мовленні. На цьому етапі я рекомендуюбатькам вибрати декілька найбільш вживаних дитиною слів, спочатку виправляємо самостійно (це не «сапка», скажи «шапка»), а потім просимо щоб дитина подумала сама і сказала правильно це слово. Таким чином формуємо у неї її власний фонематичний контроль.

Хотілося б зауважити, що це класичний варіант корекційної роботи. Слід пам’ятати – кожна дитина індивідуальна. Її емоційні, психофізичні можливості також індивідуальні, тому завдання підбираються для кожного окремого випадку.